vrijdag 1 juli 2011

Watergekoelde tegelzaag tot 92 cm met lazer

Watergekoelde tegelzaag tot 92 cm met lazer Dit is de ideale tegelzaag. Zaagblad is bovenaan, en trekt u naar u toe. Dus steeds perfect zicht op het werkstuk. De lazer maakt het ook erg simpel om zowel de eenvoudigste als de moeilijke klussen tot een goed einde te brengen.Vaak gemaakte fout is dat de meeste toestellen tot 60 cm gaan, en dit ogenschijnlijk voldoende lijkt. Doch !!! Als u een tegel van 60 schuin moet afslijpen ? Dan komt u er niet. Hier tot 92 cm !!! Kan ook in verstek zagen wat ideaal is voor plinten.Ik heb deze zaagtafel aangekocht om eigen tegelwerken te doen tijdens mijn renovatie. Deze is dus één week gebruikt (dus nog als nieuw, en zeer duidelijk merkbaar dat dit geen afgeleefd toestel is van een aannemer). Doos is ook nog aanwezig.Goede afspraken maken goede vrienden. Dus VRAAGprijs is VAST. Ik wil 175 euro. Ik kan 200 vragen om dan 175 te krijgen. Neen dus. U maakt de simpele keuze, ben ik bereid 175 euro te betalen ja of nee. Indien nee, kijk gerust verder. Bieden, mailen met welke argumentatie is zinloos. Bij een normale vraag aangaande het toestel steeds dezelfde dag reactie. Kijk tot 3 x daags mails na. Bij lagere biedingen : GEEN REACTIE.0474/952.259 - toestel staat nog opgesteld en kan dus uiteraard getest worden. Afhaling te Rumst(ook nog een nagelnieuwe gyproc lift te koop - nieuw in de doos - 150 euro - en ja, ook VASTE prijs)
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten